Bedankt Jan Kees! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Martijn Willemsen - WaarBenJij.nu Bedankt Jan Kees! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Martijn Willemsen - WaarBenJij.nu

Bedankt Jan Kees!

Blijf op de hoogte en volg Martijn

07 Oktober 2012 | Curaçao, Curaçao

Ik kreeg de laatste dagen steeds meer opmerkingen over wanneer mijn volgende verslag zou komen. Nou mensen bij deze!

Aangezien ik dan nu toch bezig ben met een nieuw verhaal, wil ik deze gelegenheid ook maar meteen aangrijpen voor een bedankje. Ik verwacht niet dat hij het leest, in deze drukke periode, maar het gaat om het idee denk ik dan maar.

Beste meneer de Jager,

ik wil u bij deze vriendelijk bedanken voor de studiefinanciering. Zonder U zou dit allemaal niet mogelijk zijn, "Keep up the good work".
En dan bedank ik U iin de eerste plaats voor het feit dat ik hier maar vier dagen stage heb en daar niet zo hard werk. En daarnaast 1 ochtend school heb waar een brak hoofd de normaalste zaak van de wereld is. Ik bedenk me nu eigenlijk dat we hier gewoon vier avonden weekend hebben. En dan bent U eigenlijk maar een tobberd, want als ik me niet vergis moet Nederland het doen met twee dagen weekend.
Natuurlijk zijn we hier om te leren, laat daar geen misverstand over ontstaan Jan Kees. Ja ik noem U maar gewoon bij voornaam, ik heb namelijk het idee dat wij het erg goed met elkaar kunnen vinden! Dus naast stage en school proberen we hier ook wat te leren van Curacao zelf. Dit proberen we dan te doen door het drinken van Amstel Bright, Polar of andere lokale specialiteiten. Of zijn we in de weer met Kokosnoten en een BBQ. Verder proberen we ook wat op te steken van natuur hier. Met schildpadden zwemmen is een echte aanrader! Er zijn hier überhaupt veel leuke strandjes waar je lekker kunt zwemmen en zonnen. Zo zijn we bijvoorbeeld ook bij de Blauwe Kamer geweest, zie foto's.
Het meest interessante hier vinden wij toch wel de bevolking. We gaan daarom vaak naar feestjes om goed te kunnen integreren in de samenleving. Zo waren het feest van Quintino en de Full Moon party echte toppers!
Jan Kees, ik denk dat ik nu alles wel heb gehad. Ik zal er voor de zekerheid ook wat foto's op zetten, dat zal het allemaal en stuk duidelijker maken.

Nogmaals hartstikke bedankt Jan Kees, zonder uw hulp was dit allemaal niet mogelijk geweest! En zijn we erg blij dat we dit studie mogen noemen!

Met vriendelijke groet,

Martijn Willemsen

Voor de andere lezers van dit verhaal. Ome John is inmiddels ook aangekomen hier en hij heeft het hier volgens mij wel naar zijn zin! Het is er alleen bloedheet, aldus ome John. Verder hebben we Punda en Otrabanda nog verkend en de wereldberoemde pontjesbrug en handelskade gezien.

Zo dat was het wel weer voor nu, tot het volgende verhaal! Zoals gezegd zal ik er wat foto's op zetten voor de liefhebber.

Ayo

  • 07 Oktober 2012 - 18:02

    Bram:

    Hahaha lulhannes!! Was je zat toen je zit schreef ofwat?

  • 07 Oktober 2012 - 18:34

    John:

    Nou kerel , geniet er maar van want over n paar jaar ga jij heeeeeeeeeeeel hard voor ons pensioen werken .Leuk verslag weer Martijn , en wat je ome John aangaat die is niks gewnd hahahaha . Niet zeuren ome John ,ook jij moet straks weer vol aan de bak, geniet van alles wat je nu meemaakt . Wij moeten het hier met n paas graden minder stellen :(

  • 07 Oktober 2012 - 18:34

    John:

    Nou kerel , geniet er maar van want over n paar jaar ga jij heeeeeeeeeeeel hard voor ons pensioen werken .Leuk verslag weer Martijn , en wat je ome John aangaat die is niks gewnd hahahaha . Niet zeuren ome John ,ook jij moet straks weer vol aan de bak, geniet van alles wat je nu meemaakt . Wij moeten het hier met n paas graden minder stellen :(

  • 07 Oktober 2012 - 18:57

    Mama:

    Dis is zó leuk! We hebben er hartelijk om gelachen. xxx

  • 07 Oktober 2012 - 18:57

    Mama:

    Dis is zó leuk! We hebben er hartelijk om gelachen. xxx

  • 07 Oktober 2012 - 22:22

    Tamara:



    haha hilarisch martijn, By the way ik kwan jan kees gister tegen hij vroeg me aan jou te vragen of je iets vaker verslag uitbrengt zodat hij de situatie beter kan inschatten,en of de studiefinaciering haalbaar is onder deze omstandigheden. Daarbij heeft hij nadrukkelijk gvraagd of ik jou wil attenderen op de insecten daar, het schijnt dat als je in curacao door een luiwammesmug gestoken wordt het zeer moeilijk is bij terugkomst in Nederland te kunnen intregeren.Hij vond het fijn te horen dat jij ook die klik voelt tussen jullie twee, is daar dankbaar voor en zal er alles aan doen de situatie zolang als mogelijk te handhaven.
    Geniet ervan scheet, ik gun het je zo. Enne ome john niet zo zeuren he ik moet dinsdag naar turkije en daar is het ook warm maar daar hebben ze geen wit strand, kokosnoten en martijn. dus ook jij gewoon lekker genieten van de momenten.

  • 07 Oktober 2012 - 22:22

    Tamara:



    haha hilarisch martijn, By the way ik kwan jan kees gister tegen hij vroeg me aan jou te vragen of je iets vaker verslag uitbrengt zodat hij de situatie beter kan inschatten,en of de studiefinaciering haalbaar is onder deze omstandigheden. Daarbij heeft hij nadrukkelijk gvraagd of ik jou wil attenderen op de insecten daar, het schijnt dat als je in curacao door een luiwammesmug gestoken wordt het zeer moeilijk is bij terugkomst in Nederland te kunnen intregeren.Hij vond het fijn te horen dat jij ook die klik voelt tussen jullie twee, is daar dankbaar voor en zal er alles aan doen de situatie zolang als mogelijk te handhaven.
    Geniet ervan scheet, ik gun het je zo. Enne ome john niet zo zeuren he ik moet dinsdag naar turkije en daar is het ook warm maar daar hebben ze geen wit strand, kokosnoten en martijn. dus ook jij gewoon lekker genieten van de momenten.

  • 08 Oktober 2012 - 12:22

    John :

    Nouuu Tamara je moet niks hoor, als met je luie kont het zwembad in . hahahahaha

  • 08 Oktober 2012 - 12:22

    John :

    Nouuu Tamara je moet niks hoor, als met je luie kont het zwembad in . hahahahaha

  • 09 Oktober 2012 - 17:53

    Appeltjes:

    Hé Martijn, we zijn zó blij dat je het daar overduidelijk goed naar je zin hebt. "Keep up the good work" , om in jouw woorden te blijven. Hoe kom je erop!? Veel plezier verder.........we willen je vooral niet te lang afhouden van al het leuks en lekkers. Groetjes, jos gertie koen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 721
Totaal aantal bezoekers 17754

Voorgaande reizen:

06 November 2013 - 30 Juni 2014

Een nieuw avontuur: Down Under en verder....

28 Augustus 2012 - 29 Januari 2013

Minor Curacao

Landen bezocht: