December & januari Party maand Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Martijn Willemsen - WaarBenJij.nu December & januari Party maand Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Martijn Willemsen - WaarBenJij.nu

December & januari Party maand Curacao

Blijf op de hoogte en volg Martijn

22 Januari 2013 | Curaçao, Curaçao

Zo, ik dacht bij mezelf; weet je wat, ik zal weer eens een stukje schrijven want dat ik volgens mij wel weer lang geleden. En zie hier het resultaat.

Zoals misschien wel bekend is, lieve lees vrienden en vriendinnen van me, is december en januari non-stop party op Curacao. Met het ene feest nog gekker dan het andere. Ik moet wel eerlijk zeggen dat er ondertussen niet heel veel meer te doen is hier, wellicht heb ik de eerste weken iets teveel van het eiland gezien waardoor ik nu alles wel heb gezien. Maargoed, op het het niet verkeerd op zandkastelen te bouwen in plaats van sneeuwpoppen.

Ik heb dus niet heel veel meer gedaan dan stage, heel klein beetje school en gefeest. Maar ach, dat is ook onderdeel van Curacao. Dus ik zal beginnen vanaf het moment dat m'n ouders weer terug naar Nederland gingen. Wat me trouwens best tegenviel. In Dusseldorf ging het makkelijker dan deze keer op Hato (ik merk dat ik weer afdwaal, Feesten!)
In de periode van het vertrek van mijn ouders tot kerst zijn er onder andere een Full Moon party, Glow Party, The partysquad en Doomsday geweest. Doomsdag het feest rondom de ondergang van de wereld waar we allemaal ontzettend veel last van hebben gehad, was zonder meer het gaafste feest tot dan toe (ik wist toen nog niet beter). Met als DJ Dimitri Vegas bekend van Tomorrowland. En WOW wat was dat gaaf, ik heb dan ook besloten om naar Tomorrowland te gaan want jeetje dat moet echt gaaf zijn.

En we gaan verder, Kerst! Heel vreemd om met 30 graden en een BBQ kerst te vieren. En de konijnen-billen van je oma te moeten missen. Daarnaast besef je dan pas hoe fijn het is deze dagen met familie en vrienden door te brengen. Helemaal omdat de rest van het studentenhuis wel zijn of haar familie op bezoek heeft. Toch heb ik ook niet heel veel tijd gehad om ze te missen, de week tussen kerst en O&N is namelijk gekkenwerk! Een week lang non-stop vuurwerk, of eigenlijk vuurwerkbommen. Want het gaat hard, heel hard! O&N zelf hebben we met het huis gevierd door uit eten te gaan en af te tellen tot 00.00 op de pondjesbrug om vervolgens verder te feesten. Helaas heb ik toen wel de nieuwjaarsduik gemist, waar ik nog steeds van baal.

Gelukkig heb ik niet lang hoeven balen want een paar dagen stond Su'Legria alweer voor de deur. Een bescheiden feestje met o.a. Franky Rizardo, Shermanology and the one and only Afrojack. Weer een feest voor in mijn top 3. Twee dagen later kwam voor mij HET feest van de afgelopen 5 maanden, Fuikdag2013. Ik had tot voorheen geen reden gevonden om terug te gaan naar Curacao, maar voor Fuikdag zou ik zo weer teruggaan.
Korte uitleg; heel Curacao huurt een boot en komt naar fuikbaai voor 1 dag en gaat he-le-maal uit zijn plaat! Wederom Afrojack, shermanology, the partysquad etc. hebben voor de muziekgezorgd. Mensen zoek aftermovies en foto's op internet, want dit is het feest van het jaar!

Hiermee wil ik dan ook aflsuiten, mijn laatste week gaat namelijk nu in. Jullie houden nog 1 verhaaltje van mij te goed.

Ayo

*spellingcontrole is voor watjes joe!

  • 23 Januari 2013 - 00:21

    Monique:

    Geniet nog van de laatste dagen, met nog een feestje????
    En dan weer terug naar huis, ik denk dat moeders niet kan wachten.
    Groetjes,
    Monique

  • 23 Januari 2013 - 13:21

    Tantetje:

    Hey feestbeest

    Dat klinkt als niets dan feesten op curacao.Toch de place to be dan..wordt ook tijd dat je naar huis komt,die papa en mama zijn blij als jij weer deel uit maakt van het gezin.ja en ik ook natuurlijk.
    Daarbij zal de portemonee ook wel net als jij na al dat feesten op zijn kop staan.
    Nou Tinus sluit het leuk af daar,goede reis terug en we zien elkaar snel.xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 1153
Totaal aantal bezoekers 17758

Voorgaande reizen:

06 November 2013 - 30 Juni 2014

Een nieuw avontuur: Down Under en verder....

28 Augustus 2012 - 29 Januari 2013

Minor Curacao

Landen bezocht: