Ayoo Kòrsou... - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Martijn Willemsen - WaarBenJij.nu Ayoo Kòrsou... - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Martijn Willemsen - WaarBenJij.nu

Ayoo Kòrsou...

Blijf op de hoogte en volg Martijn

29 Januari 2013 | Curaçao, Curaçao

Zeau! Dat was het dan. Mijn laatste bericht vanuit dushi Curacao. Ik hoop dat jullie van mijn verhaaltjes hebben genoten. En natuurlijk vertel ik jullie straks alles nog een keer in geuren en kleuren over al mijn avonturen (die ik wel of niet heb opgeschreven). En ik zal best wat zijn vergeten, maar....gelukkig hebben we de foto's nog!
Dus, het laatste bericht vanuit Curacao, ik zie en spreek jullie weer in Nederland!

In mijn laatste week op Curacao heb ik iets met mezelf afgesproken, namelijk: "Liever spijt hebben van de dingen die ik gedaan heb, dan spijt hebben van dingen die ik niet gedaan heb". Nou en dat heb ik geweten, het waren belachelijke en belachelijk mooie tijden! Het is een marathon geworden van uit eten, feesten en zuipen/bier nuttigen.
Het begon dinsdag met een afsluitend etentje van school. En tja, Hollander als we zijn moest de €950 er nog uitgehaald worden, want daar hebben we niet heel veel voor terug gekregen. Vervolgens hebben we de avond in het casino afgesloten.
Woensdag zijn we cabana beach geweest, een of andere fancy strand tent met live music. En afsluiten bij het algemeen bekende TMF café om zodoende kruipend naar huis te gaan.
Donderdag, moest (zoals Barney Stinson van How I Met Your Mother zou zeggen) Legen...wait for it...dary LEGENDARY worden! Want radje draaien met +/- 110 munten kan alleen maar fout gaan. Wederom kruipend naar huis.
Het wordt wel eentonig, want vrijdag hebben we een feest op een boot gehad. Vervolgens een afterparty bij Villa-Ananas. Deze keer niet kruipend naar huis, want we hebben de nacht doorgehaald. Hele mooie zonsopkomst gezien, dat dan weer wel.
Zaterdag, twee uurtjes slapen en daarna Eddie a.k.a Erwin naar de luchthaven gebracht. Jullie begrijpen wel dat we inmiddels helemaal afgewerkt waren...maar er stond een "bucket-challenge" voor de deur. 17u happy hour Zanzibar. Voor de trouwe volger is bekend wat dit betekend. Emmertjes vol bier! Thuis een afsluitende BBQ en vroeg slapen.
Zondag wederom een vrij rustige dag gehad, overdag beetje gechilled. En 's avonds naar Wet and Wild, een strandfeest.
Maandag, de laatste dag op Curacao viel wat tegen. Het was vooral veel regelen en doen. Koffer inpakken, Boardingpass uitprinten, opruimen etc. Maar om de geweldige periode toch goed af te sluiten zijn we met dat vijf laatst overgebleven mensen (Dennis R, Dennis H, Ruben, Alex en ik) nog een keer chique uit eten geweest bij Fort Nassau.

En dat was mijn laatste week. Ik kan met recht zeggen dat ik geen spijt ga hebben van dingen die ik niet heb gedaan en ook niet van dingen die ik wél gedaan heb. Ik heb de laatste week als god in Frankrijk/Curacao geleefd. En daar heb ik alles behalve spijt van!

Ik zie en spreek jullie in Nederland!

Ayoo

• 10 Februari 2013 - 12:49

Suus:

Hi martijn, via google kwam ik op jouw profiel. Welke minor heb jij gevolgt curacao? k kom net terug van halfjaar stage daar, en wil der graag ook mijn minor volgen.

Gr Suzanne

• 14 Februari 2013 - 11:29

Martijn Willemsen:

@Suus Ik heb de vrije minor Internationaal Management en Ondernemen gedaan. Via kiesopmaat.nl gevonden, de minor wordt georganiseerd door het Saxion in Enschede --> Jan Bollen.