Van afscheidsfeest zonder afscheid tot Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Martijn Willemsen - WaarBenJij.nu Van afscheidsfeest zonder afscheid tot Curacao - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Martijn Willemsen - WaarBenJij.nu

Van afscheidsfeest zonder afscheid tot Curacao

Blijf op de hoogte en volg Martijn

19 September 2012 | Curaçao, Curaçao

Zoals misschien bijna iedereen wel weet, heb ik mijn meniscus en kruisbanden afgescheurd in mijn laatste weekend in Nederland. Ik zou dinsdag 28-08-2012 vertrekken, maar na veel ziekenhuisbezoeken mocht dit niet. Het gevolg, 29-08-2012 opereren aan de meniscus om drie weken later alsnog te vertrekken.

Met dank aan Jenneke Knaap en haar dagelijkse fysiotherapie behandelingen ben ik nu, 19-09-2012 alsnog op Curacao aangekomen. In de tussentijd nog wel genoeg problemen gehad rondom een stageplaats, maar ook dit lijkt inmiddels te zijn opgelost. Uiteindelijk lijkt alles dus nu alsnog goed te komen.

Vandaag, 19-09-2012, een dag na mijn reis kan ik op mijn gemak bijkomen van alles. Morgen heb ik een gesprek bij Hotel Scharloo en vrijdag mag ik voor het eerst naar school. Verder ben ik erg beniewd naar de stranden en het uitgaansleven hier. Maar dat zal ik komend weekend wel mee gaan maken.

En owja, ik heb ook al een nieuw nummer. Mocht je die willen moet je dat via een prive bericht op FB even vragen, dan geef ik je die.

Joe!

  • 19 September 2012 - 19:47

    Anne-Marie Smits':

    Ha die Martijn, een beetje later dan gehoopt maar toch....Heel veel succes daar en we blijven je volgen via Waarbenjenu.nlUit ervaring weet ik dat dit leuk is om te volgen toy toy

  • 19 September 2012 - 20:16

    Tamara:



    hey Tinus

    Het is hier verekte koud om mee te beginnen.maar goed daar heb jij geen last van hë.
    Ik ga je volgen via deze link en ben benieuwd naar je avonturen die komen tijd.
    have a lot of fun. xx tantetje

  • 19 September 2012 - 21:05

    Liesbeth:

    Hee Martijn ..... Zo ben je mijn oppas kind en zo loop je stage op Curacao !!! Dan wel startend met een beetje pech aan knie maar toch! Geweldig! Succes en vooral veel plezier! X liesbeth

  • 20 September 2012 - 01:21

    Stjjn:

    One love tines!

  • 20 September 2012 - 19:04

    En Peter:

    Hi Martijn,
    Wat vind ik het ontzettend fijn voor je dat je Curacao avontuur nu echt begonnen is. Ga er in alle opzichten van genieten.
    Groetjes,

  • 23 September 2012 - 21:11

    Tamara:

    hey Tinus
    Ben je al een beetje gewend in je villa hihi Deze week gaat dan je stage beginnen, spannend
    laat je ons horen hoe het gaat. xx tantetje

  • 25 September 2012 - 01:39

    Martijn Willemsen:

    Heey tantetje,
    Ja ben al wel redelijk gewend hier. Wanneer ga je facebooken, dat is makkelijker met contact. Daar kijk ik vaker op, of via Bo kan ook. M'n nieuwe verslag komt eraan. xxx

  • 27 September 2012 - 21:26

    Trudie Van Rijthoven:

    Ha Martijn,een geweldige ervaring dit pakt niemand je af.geniet ervan.Truud.


  • 06 Oktober 2012 - 19:20

    Angelique:

    Hoi Martijn,

    Ik heb net je vakantieadresje bekeken. Wat een paradijsje zeg. Geniet er maar van. Wij dromen wel over mooi weer.

    groetjes,
    Angelique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Actief sinds 20 Aug. 2012
Verslag gelezen: 760
Totaal aantal bezoekers 17753

Voorgaande reizen:

06 November 2013 - 30 Juni 2014

Een nieuw avontuur: Down Under en verder....

28 Augustus 2012 - 29 Januari 2013

Minor Curacao

Landen bezocht: